It is currently Wed 29 Mar 2017, 03:25

Urbexnederland.nl

timetraveling around the world

Al mijn urbex foto's zien?

Laat hier je url achter

Kritiek ontvangen: Ja

Al mijn urbex foto's zien?

Post by RobvdW » Tue 31 Mar 2015, 00:29

Hoi,

Wil je al mijn urbex foto's zien? .... Dat kan niet, maar ik heb er wel veel op mijn site staan!

http://foto-photo.nl/Urbex/index_urbex.html

Groeten,
Rob.

Kritiek ontvangen: Brand me af

Re: Al mijn urbex foto's zien?

Post by Ferdi015 » Mon 20 Apr 2015, 09:39

Beginpagina ziet er een beetje oudbollig uit. Lijkt wel uit 199* te komen. hahaha Maar goed, misschien ging je daar wel voor. Als ik dan naar een gallerij ga dan kom ik op een andere pagina terecht zonder directe link terug naar het menu. Moet iedere keer mijn back knop gebruiken. Zodra ik in het menu naar "me" ga, krijg ik wel een ander menu wat soms wel en soms niet blijft staan.

Wat onduidelijke site als je me het eerlijk vraagt.
D7000, Sigma 10-20mm, Sigma 17-70mm, Nikon 50mm, SB600, Manfrotto 055CXPRO3 CF + 496RC2
Website..Flickr..500px..Facebook

Post by RobvdW » Tue 21 Apr 2015, 00:59

Duidelijk en bedankt dat je er geen doekjes om wind. Een vraag, heb je op een computer of mobiel? Wil ik graag weten.

Mobiel moet ik nog van alles doen, die is idd niet goed. Maar als je op een computer hebt gekeken dan ben ik niet zo blij met jou bevindingen.

Post by Bas » Tue 21 Apr 2015, 02:42

Sluit me aan bij Ferdi maar wil er nog aan toevoegen dat er enorm steenkolenengels op staat. Heb je de code trouwens zelf geschreven?
Je foto's vind ik wel tof en ben van mening dat ze een veel betere presentatie verdienen!

Post by Anya » Tue 21 Apr 2015, 07:04

@Ferdi, als je op Foto-photo Urbex Index klikt dan kom je weer in het hoofdmenu zeg maar, kwam ik net achter, want ik zat ook al te kijken van hoe moet ik terug gaan en dat op de laptop..
voor de rest vind ik hem wel gaan, in ieder geval nette foto's :).

Post by RobvdW » Tue 21 Apr 2015, 09:55

Oke.... al weer duidelijk. Ik schrijf geen html code, de slideshow die op de achtergrond loopt op de index pagina komt van een Belg en zijn code mag vrij gebruikt worden. Deze pagina heb ik verder wel zelf gemaakt, maar daar komt niet veel schrijven aan te pas. De pagina's met de foto's laat ik door lightroom maken, helaas zijn daarin de keuzes en mogelijkheden beperkt. Laat me weten met welk programma het beter kan.

Post by Bas » Tue 21 Apr 2015, 12:07

Niet persoonlijk nemen he, snap dat het best vervelend is om te horen na alle moeite.

Tegenwoordig kan je met weinig tot geen kennis van programmeren gewoon een goede CMS kiezen zoals Wordpress, Joomla, Drupal. Wix en Weebly schieten me ook te binnen maar daar heb je toch wat beperkingen. Wil je toch zelf vanaf de basis opbouwen dan schijnt Adobe Muse zeer goed te zijn, m´n maatje is er nu een website mee aan het knutselen en het ziet er behoorlijk professioneel uit. Met dat programma hoef je in principe geen enkele code te kennen trouwens.

Post by Gurt » Tue 21 Apr 2015, 12:51

koken.me
check www.geertvanhugten.nl voor wat je er van kunt maken.
En wordpress natuurlijk. Dat is echt een topper wat betreft eenvoud.

Post by RobvdW » Tue 21 Apr 2015, 19:44

Bas, geen probleem hoor. Vindt het prima commentaar te krijgen. Kan er wel wat mee. Ben nu op vakantie, kan dus nu niets doen. Maar als ik thuis ben en tijd heb zal ik eens kijken wat ik zou willen en kijken hoe dat dan te doen.

Post by termijn » Sun 26 Apr 2015, 07:31

Kleine tip nog.. In de tweede menubalk bij Urbex staat "resedential", dat moet zijn: residential. Verder ben ik het wel met de rest hier eens, hoewel het verder wel functioneel is. Je foto's zien er mooi uit. Daarom is het jammer dat je als bezoeker steeds de weg kwijtraakt en het dan maar opgeeft om verder te kijken.

Return to Urbex Websites