It is currently Thu 30 Mar 2017, 04:47

Urbexnederland.nl

timetraveling around the world

DUM9 Nederlandse versie

Urbexer or Tourist: Tourist

Re: DUM9 Nederlandse versie

Post by ger010 » Sun 14 Apr 2013, 13:15

Gaaf man eekhoorntje rules :)

Kritiek ontvangen: Brand me af

Post by Ferdi015 » Sun 14 Apr 2013, 18:41

Hell yeah, squirrel rules.
D7000, Sigma 10-20mm, Sigma 17-70mm, Nikon 50mm, SB600, Manfrotto 055CXPRO3 CF + 496RC2
Website..Flickr..500px..Facebook

Post by heeftmeer » Wed 17 Apr 2013, 12:59

Net de eerste DUMs op de bus gedaan.

Voor mensen die hem ook via de post willen ontvangen?
Stuur even een mail naar DUM@urbexworld.com.

Geef aan in welke taal.. Pools is ook erg leuk moet ik zeggen.
We nemen de DUM9 mee naar de meeting dus daar is hij ook verkrijgbaar, evenals een beperkt aantal DUM8s.

Post by heeftmeer » Thu 18 Apr 2013, 14:18

Nog nooit zoveel DUMs bijelkaar gezien. :de
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.

Post by EOSfoto » Thu 25 Apr 2013, 15:36

Leuk om eens ingezien te hebben, maar ik denk persoonlijk dat de markt voor dit blad (mede gezien door de prijs, die natuurlijk bepaald wordt door de oplage) erg dun zal zijn.
Om het forum te bekostigen zouden jullie ook kunnen overwegen om een donatie-systeem te maken waarbij de donateurs (tegen een minimale betaling van een x bedrag) extra faciliteiten krijgen o.i.d.
Heel veel fora werken inmiddels met dit principe omdat de mensen achter de site ooit als een hobby hiermee begonnen zijn en het forum inmiddels zoveel dataverkeer (en opslag) genereert, dat een basis pakketje niet meer voldoende is.
Heb vroeger ooit op zo'n forum gezeten en in het begin waren er weinig betalende leden, maar inmiddels zijn er meer betalende (actieve) leden dan niet-betalende.

Post by peroxidetim » Wed 08 May 2013, 11:55

EOSfoto wrote:Leuk om eens ingezien te hebben, maar ik denk persoonlijk dat de markt voor dit blad (mede gezien door de prijs, die natuurlijk bepaald wordt door de oplage) erg dun zal zijn.
Om het forum te bekostigen zouden jullie ook kunnen overwegen om een donatie-systeem te maken waarbij de donateurs (tegen een minimale betaling van een x bedrag) extra faciliteiten krijgen o.i.d.
Heel veel fora werken inmiddels met dit principe omdat de mensen achter de site ooit als een hobby hiermee begonnen zijn en het forum inmiddels zoveel dataverkeer (en opslag) genereert, dat een basis pakketje niet meer voldoende is.
Heb vroeger ooit op zo'n forum gezeten en in het begin waren er weinig betalende leden, maar inmiddels zijn er meer betalende (actieve) leden dan niet-betalende.

is misschien helemaal nog niet zo'n gek idee van dit (ex?)forumlid!
het kan zelfs naast de DUM units werken..?

Post by peroxidetim » Wed 08 May 2013, 12:02

Vragen (omdat vragen nooit dom zijn, en ik wel benieuwd ben):

--> is DUM nu een product van urbexnederland.nl?
--> wie maken DUM? wie zitten er in de redactie?
--> wie gaan er over de inhoud? wie bepaald onderwerp, geinterviewde mensjes en fotoreportages?
--> is er een stiekume link tussen DUM en de 'special reports'? :-) :-)

Post by Ferdi015 » Wed 08 May 2013, 12:52

@peroxidetim

--> is DUM nu een product van urbexnederland.nl?
DUM is inderdaad een product van urbexnederland.nl. Gemaakt door vrijwillgers.

--> wie maken DUM? wie zitten er in de redactie?
Op dit moment zitten daar Sander_Kolijn, Picksz, Nicci en ondergetekende in. Heeftmeer (Andre) verzorgt de grafische vormgeving. Volgens mij heb ik niemand vergeten. Hoewel, wij zijn altijd afhankelijk van leden die hun verhalen en foto's willen delen.

--> wie gaan er over de inhoud? wie bepaald onderwerp, geinterviewde mensjes en fotoreportages?
De redactie bepaalt dit zelf.

--> is er een stiekume link tussen DUM en de 'special reports'? :-) :-)
In principe is er geen stiekume link. Echter, laatst is het item "Collections" voor het eerst geïntroduceerd waarbij foto's worden gezocht met een bepaald gezamelijk onderwerp (laatste keer: plafonds). Het wordt mogelijk wel makkelijker voor de redactie om foto's te zoeken. De laatst keer (DUM9) zijn deze foto's echt bij elkaar gezocht. Tegelijk kwam een lid (naam kwijt) met de vraag of er een afdeling kon worden gemaakt voor specials.
D7000, Sigma 10-20mm, Sigma 17-70mm, Nikon 50mm, SB600, Manfrotto 055CXPRO3 CF + 496RC2

Post by peroxidetim » Wed 08 May 2013, 13:04

thanx voor de duidelijkheid!!! :-)

opzich zijn de 'spwecial reports' mooie manieren om aan specifieke foto's te komen! daarom maakte ik die link.

Post by Ferdi015 » Wed 08 May 2013, 13:54

peroxidetim wrote:thanx voor de duidelijkheid!!! :-)

opzich zijn de 'spwecial reports' mooie manieren om aan specifieke foto's te komen! daarom maakte ik die link.

hahaha, die link gebruik ik ook. :mrgreen:

Previous

Return to DUM9